Rada Fundacji zwana dalej Radą jest organem stanowiącym, opiniującym, określającym ogólne kierunki działania Fundacji oraz sprawującym nadzór i kontrolę nad działalnością Fundacji.
Skład Rady:
Łukasik Władysław – przewodniczący Rady Fundacji
Wróbel Monika - zastępca przewodniczącego
Paradowska Barbara – sekretarz
Chodubski Krzysztof
Kawski Franciszek
Kowalkowska Halina
Kujaczyńska Katarzyna
Lutostańska Gabriela
Maj Ireneusz
Skonieczka Marcin
Szarowski Stanisław
Szpringiel Henryk
Szymanowicz Ewa
Tomasik Mirosława
Trzepałkowska Elżbieta
Witkowski Jan
Wrzesińska Katarzyna
Zdziebłowski Marcin
Zieliński Krzysztof
Do zadań Rady należy:
uchwalanie na wniosek Zarządu kierunków działania Fundacji;
sprawowanie bieżącego nadzoru i kontroli nad działalnością Fundacji;
przyjmowanie, rozpatrywanie i zatwierdzanie rocznych sprawozdań Zarządu;
podejmowanie uchwał w sprawie zmiany statutu Fundacji;
powoływanie i odwoływanie członków Zarządu;
ustalanie zasad wynagrodzenia członków Zarządu i zatwierdzanie przedkładanych przez Zarząd zasad wewnętrznej organizacji Fundacji;
uchwalenie Lokalnej Strategii Rozwoju opracowanej przez Zarząd;
uchwalenie regulaminu o którym mowa w § 2 ust. 10 i akceptowanie wniosków o przyjęcie nowych Partnerów do Fundacji;
opiniowanie innych spraw wnioskowanych przez Zarząd;
opiniowanie przedkładanego przez Zarząd planu finansowego na dany rok;
zatwierdzenie Regulaminu organizacyjnego Rady Programowej.
Portal funkcjonuje w ramach poddziałania “Wsparcie przygotowawcze” w ramach działania “Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020